رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

عسل مامان

نظرات (16)

م
22 تیر 91 15:52
والا ما هم کلی سختی کشیدیم تا اسم پیدا کردیم که به اسم هر دومون بیاد و به فامیلیشم بیاد و مامان و باباها هم دوستش داشته باشن... چون نمیدونم چه جور اسمی مد نظرت هست سخته بخوام نظر بدم...
خاله سمانه
23 تیر 91 12:42
باران
آوا
اینا اسم های دختر خودم هستن که هنوز هم باباش رو پیدا نکردم )


فدای دخترهای خاله سمانه -ممنون
مرمر
30 تیر 91 18:38
اسم نی نی کوچولوتون چی شد؟ من و همسر اسم محیا رو واسه دخترمون انتخاب کردیم...ولی یه پیشنهاد حتما یه اسم پسر هم تو ذهنت داشته باش...به این سونو ها اعتمادی نیست...که اونم احتمالا ما میذاریم امیر علی چون حول و حوش عید غدیر بدنیا میاد... به نتیجه ای رسیدی به ما هم خبر بده
الهه
31 تیر 91 12:10
باران ساحل افتاب سوگند ستایش نیایش گلاب هستی شوکوله خاله و درسا که خودت دوست داری
مهديه
1 مرداد 91 11:55
سلام تو حرم يادتون كردم. گرچه اسمتون رو نمي دونستم ولي امام رضا كه مي دونست!! خب شما اول بايد بگيد دوست داريد چه حرفايي توش باشه و معني اش چه جوري باشه؟! مثلا تاريخي باشه يا مذهبي باشه يا معناي طبيعت داشته باشه اينطوري راحت تر ميشه عزيزم!
مرمر
1 مرداد 91 22:54
پ چی شد اسم خوشگل خانومت؟؟؟ چرا خبری ازت نیست؟؟؟


هنوز نمیدونم عزیزم - هستم درگیر کارای پایان نامه
مرمر
5 مرداد 91 17:11
پایان نامه.این درد مشترک...
الهام مامان رامیلا
6 مرداد 91 23:50
سلام عزیزم خوبی مرسی از حضورت انشالله که نی نی قشنگت سالم بدنیابیاد این وروجک همچیش پسرونه است ولی خودش دخمله
خدا نگهشداره این خوشگله رو

سلام خانومی مرسی - من خودم رنگ آبی رو خیلی دوست دارم و رنگ صورتی خیلی برام جذاب نیست به همین دلیل بیشتر چیزاشو آبی- فیروزه ای گرفتم
مرسی
مهديه
7 مرداد 91 11:30
سلام
ممنون كه تو جمع دوستاتون راهم دادين!
من هم لينكتون كردم!

مرسی خانومی
مرمر
7 مرداد 91 13:33
اینجور که از وب امی فهمیدم سایز صفر تا 3 از هر کدوم 2 -3 دست گرفته ...اونم اکثرا سرهمی یا از این بلوزا که زیر ش دکمه داره با شلوار و بلوز آستین بلند.منم همین کارو میکنم.به نظرم بقیه تیکه ها اضافیه


خوبه!!! من هم از دوستان و آشنایان که پرسیدم میگن سرهمی و لباسای زیردکمه دار برا بچه ها بیشتر لازم هست - الته بلوز و شلوار و شورت هم برا تو خونه لازم میشه اما نه به اندازه اون لباسا
الهام مامان رامیلا
9 مرداد 91 0:40
سلام خانمی خوبی اسم نی نی چی شد ما چی صداش کنیم خانم کوچولو رو


هنوز اسمی انتخاب نکردیم خیلی سخته
دخملی
12 مرداد 91 11:21
انیــــــــــــــــــــــــــس
ثنا
سما......


مرسی خانومی
خاله سمانه
14 مرداد 91 14:42
خوبی مامان نی نی؟؟؟
کی میشه دنیا بیاد بیام گازش بگیرم


سلام خاله خوبی؟؟؟
انشاا.. آخر مهر ولی گازم نگیر دردم میاد
سارا
18 مرداد 91 22:35
دوباره سلام عزیزم.گفته بودی این وبو برا نی نی ساختی منم اومدم ببینم.اومدم تو قسمت نظرات تا برا اسم پیشنهاد بدم. باورت نمیشه میخواستم اسم محیا رو پیشنهاد بدم که در عین نابادری دیدم خودتون هم همین اسمو در نظر گرفتید.من عاشق اسم محیا هستم و هرچی در مورد تصمیم گیری اسم پسرم دچار شک بودم در مورد اسم دختر بدون تردید محیارو انتخاب میکردم.
k
1 شهریور 91 12:00
sanaz
طنین
4 شهریور 91 3:08
سلام ایشالله بسلامتی اسم دخترونه خوشگل زیاد هست دیانا_مهرسا_هستی خودم عاشق اسم هستی هستم برام دعا کن منم مادر بشم رها_نیلوفر_مهزاد_دیبا_آنیتا_صبا_پردیس_شیوا_ روزان_تینا_تارا_سپیده_سارینا_
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل مامان می باشد