رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

عسل مامان

نظرات (9)

مامان کیانا
29 آبان 91 23:11
عزیزم این یادت باشه که الکی بهشت زیر پای مادر قرار نمی گیرد این تازه اولش هست


حالا که میخواد بهشت بده امیدوارم صبر هم بده
مهدیه
30 آبان 91 20:17
سلام امیدوارم سختی هاش هر چه زودتر تموم بشه! مواظب هدیه ای که خدا بهت داده باش
مامان علیرضا
30 آبان 91 21:25
عزیزم سلام فقط باید تحمل کنی همه دکترا همینو میگن با همسرت صحبت کن که بتونین این روزا رو با کمک هم و همراهی بهتر بگذرونین
مرمر مامان محیا
1 آذر 91 13:28
شاپری جون علاوه بر همه حرفهایی که دوستا گفتن ب این نکته ها هم توجه کن...
آروغ رها رو بعد شیر خوردن بگیر...به یکی و دو تا هم اکتفا نکن.20 دقیقه عمودی نگهش دار...موقع شیر دادن هم نشسته بذارش و بهش شیر بده...خودت هم حتما بشین...غذاها ت رو هم رعایت کن و رازیانه بعد از هر غذا بخور...هر وقت دلش درد میکنه به حال ننو وار تکونش بده.من گاهی با محیا می رقصیدم.یا ببرش با ماشین بیرون... براش سشوار روشن کن خیلی تاثیر داره.کمر و دلش رو با حوله گرم مالش بده.شکمش رو عصر ها با روغن در جهت عقربه ساعت مالش بده...من اینکارا رو میکنم.


مرسی عزیزم حتما امتحان میکنم
نیلوفر/مامانه روژینا
2 آذر 91 22:15
سلام عزیزم ممنون که به وب روژینا اومدی .ومرسی از راهنماییت.منم با روژینا هنوز درگیرم واسه اینکه شیر بخوره.با افتخار لینکتون کردم.در مورد کولیک اطلاعاتی ندارم که راهنماییت کنم.فقط میدونم که میگن بعد از 6ماهگی خوب میشه.امیدوارم که زودتر خوب بشه وهم خودت وهم رها جون اذیت نشید/


ممنون عزیزم
الناز مامان آوا
3 آذر 91 11:59
لام عزيزم مرسي ما هم خوبيم خداروشكر. عزيزم همه بچه ها دچارش ميشن چون هنوز معدشون كامل نشده من هروقت آوا نا آرومي ميكرد بهش قطره colicez كوليك ايزد ميدادم واقعا ازش راضي بودم الانم استفاده ميكنم از دارئخونه بايد بگيري امتحانش كن عاليه. خودتم مراقب غذاهات باش چيزاي نفاخ نخور گاهي اوقات رو دستت بخوابونش رو به شكم شكمشو آروم بمال انشالله كه زود خوب شه ولي تو بچه ها طبيعيه نگران نباش
آرین و مامانی و آرتین
4 آذر 91 16:45
سلام دوستم
در مورد اون تکیه گاه و زمین بازی پرسیده بودین
راستش اونو برای آرتین هدیه آوردن
ولی من تو لوازم سیسمونی فروشی دیده ام
کرج برج قائم هم داره تو عظیمیه


ممنون خانومی
elahe
4 آذر 91 23:03
salam khanomii khobi?esme ye daro vase del dard bache porsidam esmesh koliez has goftan kheilii moasere aragh naana ham ba nabat kheiliii khobee


ممنون از راهنماییات عزیزم
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 2:13
ایشاا...زود خوب میشه گلم آدم واقعا اینروزا نمیدونه واسه بچه ها چیکار کنه..درکت میکنم اما بیداری و سختی هاشم شیرینه به خدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل مامان می باشد