رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

عسل مامان

29- این روزها

1391/10/27 21:27
نویسنده : شاپرک
244 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم این روزها خیلی شیطون شده. خوابهاش موشکی - ٥ دقیقه میخوابه بعدش بیدار میشه شروع میکنه به خوردن دستاش ... چند دقیق بعد از گرسنگی جیغ و فریادی راه می اندازه گوشخراش عزیزدلم

چند روزیه راه حلی پیدا کردم که خدا را شکر تا امروز نتیجه اش مثبت بود

راه حل: قنداق میشه رها خانم با هر دو دستش - اولش کلی گریه و زاری میکنه اما همینکه شروع میکنه به شیر خوردن آروم میشه حسابی شیر میخوره بعد هم لالا ... البته هنوز خواباهاش دقیقه ای هست اما از شدت گریه و زاریش کاسته شده و تقریبا تعداد دفعات خوابهاش بیشتر

پ.ن: ال سی دی لپ تاپم شکست و فعلا نمیتونم عکسهای رها خانم را اینجا بذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرمر مامان محیا
28 دی 91 0:49
وای راست میگی...خوابهای روز محیا هم الکیه...فقط خواب شبش ممتده...یعنی در طول روز اگه رو پام باشه خوب میخوابه تا میره تو تختش...پرررررر !!!

زیاد سخت نگیر شاپری...منم سخت گیری رو گذاشتم کنار تا حال و احوالم بهتر شد.پایان نامه م رو هم دارم تموم میکنم.محیا رو از 2 ماه دیگه میذارم پیش مادر همسری و میشینم درس میخونم.راضی نیستما ولی چاره ندارم...

امان از این خوابهای دقیقه ای بچه ها
من هم دارم برا کنکور دکترا میخونم البته خیلی به امسال امیدوار نیستم اما برا رفع بیکاری این روزها و آماده شدن برا سال آینده خوبه

ستاره تنها
28 دی 91 22:44
سلام...چون فرشته هست خوابش نمیبره...
دخملت خیلی مهرش به دل میشینه...صورت مهربونی داره...میدونستی رها رو خیلی دوست دارم
واااای کلی بوسش کن تا لپ هاش بشه توت فرنگی


مرسی عزیزم ما هم شما و عروسکتو دوست داریم شما خاله واقعی رها هستید
مهدیه
30 دی 91 11:57
سلام خواب روزانه ی دختری منم همین جوریه! به جاش شب حسابی می خوابه! ایشالا درست میشه! بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل مامان می باشد