رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

عسل مامان

42 - این روزها

1392/2/16 12:48
نویسنده : شاپرک
185 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها میگذرد همانند روزهای قبل با این تفاوت که رها کمی آروم تر شده و مثل قبل بدآروم نیست همین باعث شده که من بتونم به کارام و درسام برسم

دیروز با رها رفتیم دانشگاه و کلی توی بخش زبان با هم چرخیدم بعد هم رفتیم پیش استاد راهنمام - برا کارای مقاله و شاید همایش تلسی جدید که امسال مشهد برگزار میشه - ملت توی دانشگاه فکر میکردن چه مامان جویایی علمینیشخند که با بچه اومده دانشگاه - امیدوارم بتونم و برسم که مقاله مو به این همایش برسونم 

و اما روز مادر امسال که برا من اولین سال مادر شدن بود و تنها کسی که بهم هدیه داد بابای مهربونم بود که واقعا سوپرایز شدم - ممنون بابای مهربون و دوست داشتنی منقلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهدیه
18 اردیبهشت 92 11:04
خوش بحال این وروجک که از حالا افتاده دنبال علم!
بوس


مامان علیرضا
20 اردیبهشت 92 6:36
سلام
به سلامتی ایشالا به درسهاتون هم برسین
روز مادر با تاخیر مبارک
دست بابایی هم درد نکنه
بابای خودتون یا رها نفهمیدم درست ؟


سلام ممنون انشاا..
روز شما هم مبارک
بابای خودم هدیه بهم دادن
نیلوفر/مامانه روژینا
30 اردیبهشت 92 1:07
نیلوفر/مامانه روژینا
2 خرداد 92 1:12
با عکسهای اتلیه روژینا کوچولو اپ هستیم


ممنون که خبر دادی
ستاره تنها
10 خرداد 92 10:38
سلام......خوبیییییی؟؟؟
بالاخره اینترنت دار شدم مجدد

راستی من رمز میخوام اگه عسک هست



مرسی بابت سایتی که معرفی کردی رمز برات گذاشتم گلی
mahtab
11 خرداد 92 15:07
منم رمز؟ ممنون
ماهک
15 دی 92 23:47
سلام من دنبال مراسم ارمه داری میگشتم که وب شمارو دیدم...متاسفانه اکثر پست هاتون رمزدار هست خیلی دوست داشتم عکس های رها خانم رو ببینم! خوشحال میشم اگه به وب منم سر بزنید و اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم همشهری! شاد باشی
شاپرک
پاسخ
سلام ممنون براتون رمز میذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل مامان می باشد